Juldagen...

Jaha då var nästan julen över... Den vara bäst då före tomten kommit, medan man är spänd och
lite nervös av man ska få. Men som jag har sagt till alla " Jaa nu får man börja vänta på nyår!"
Men det var en underbar dag i går...
Jag fick en massa saker som jag var jätte nöjd med :)
I dag har vi varit och ätit julmat till fammos och faffas sedan har vi varit och
skidat lite... Det var jätte tungt... Nu ska jag snart gå och lägga mig , lite trött är man efter
att har gått och sova 1 på natten i går ;)
Mina bästa julklappar var nästan slalomskidorna, digiboxen och min ur snygga puma väska ;'D
Ja och hela min familj fick en färg laser, Den har jag väntat på länge...

God Jul å Gott Nytt år! < 3

Puss // Madde

Kommentarer



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback